وبلاگ ها وبلاگ ها .

وبلاگ ها

توضيحاتي در خصوص فروش آهن آلات

​معرفي و آشنايي با انواع آهن آلات موجود در بازار 
شما نيز به دنبال معتبرترين وب سايت اينترنتي براي خريد و فروش آهن آلات باكيفيت هستيد؟ مي دانيد كه قيمت مربوط به آهن آلات مختلف چقدر مي باشد؟ از شما مي خواهيم كه مطالب پيش روي خود را تا انتها دنبال نماييد و اطلاعات جالبي را در خصوص فروش آهن آلات به دست آوريد.

آهن و فرآورده هاي مربوط به آن از فروش بسيار بالايي برخوردار مي باشد. شما مي توانيد متنوع ترين فرآورده هاي آهني را در بازار مورد مشاهده قرار دهيد. از مهمترين انواع آهن آلات موجود در بازار مي توان به موارد زير اشاره نمود:

فولاد: يكي از بي نظيرترين و پركاربردترين سازه هاي مورد استفاده در دنيا را فولاد شكل داده است. مهمترين كاربرد مربوط به فولاد را مي توان در صنعت ساخت و ساز مورد مشاهده قرار داد. همچنين قيمت مربوط به فولاد رابطه ي بسيار نزديكي را با قيمت نهايي آهن دارد.
چدن: چدن از مهمترين فرآورده هاي آهني مي باشند كه به شكل گسترده و بي نظير در طراحي و ساخت لوازم خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد. شما مي توانيد با توجه به صنعتي كه در آن مشغول به كار هستيد، باكيفيت ترين انواع چدن ها را تهيه نموده و آن را مورد استفاده قرار دهيد.
آهن نرم: يكي از بهترين انواع آهن آلات را آهن نرم شكل داده است كه اين مدل از آهن آلات مقاومت بسيار كمي را در برابر ضربه و فشار از خود نشان مي دهند. امروزه از آهن نرم براي ساخت و طراحي قطعات مختلف كامپيوتري استفاده مي كنند. شما مي توانيد آهن آلات مورد نياز خود را به راحتي از وب سايت اينترنتي آهن استقلال تهيه و خريداري نماييد.
همچنين علاقه مندان مي توانند جهت خريد انواع نبشي ها و لوله هاي پروفيل نيز به راحتي از سايت آهن استقلال اقدام نمايند. شما مي توانيد با مراجعه به صفحه اصلي وب سايت ما، اطلاعات دقيقي را در خصوص تمام محصولات و فرآورده هاي آهني به دست آوريد. در ادامه مقاله سعي داريم تا در مورد راهنماي خريد و فروش آهن آلات مختلف، اطلاعات مفصلي را به حضورتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

كاربرد مربوط به آهن آلات
همانطور كه در قسمت قبلي نيز به اين موضوع اشاره شد، امروزه بسياري از صنعتگران و كارفرمايان در حوزه هاي مختلف به دنبال راهنماي خريد و فروش آهن آلات هستند. توصيه مي شود كه قبل از خريد آهن آلات مورد نياز خود، اطلاعاتي را در خصوص كاربرد و موارد استفاده از آهن آلات به دست آوريد. مهمترين و اصلي ترين كاربرد مربوط به آهن آلات مختلف عبارتند از:

استفاده در صنعت توليد انواع لوازم خانگي
استفاده در صنعت خودرو سازي
استفاده در صنعت هواپيمايي و كشتي سازي
استفاده در صنعت ساختمان سازي و عمراني 
 فروش آهن آلات از افزايش بسيار قابل توجهي برخوردار مي باشد به طوري كه شما مي توانيد با توجه به حوزه و زمينه ي فعاليت خود، آهن آلات مناسبي را تهيه نموده و آنها را مورد استفاده قرار دهيد. به جرات مي توان گفت كه آهن از پرمصرف ترين عناصر مورد استفاده در جهان مي باشد. شما مي توانيد با خيال آسوده هرگونه آهن آلات مورد نياز خود را از همين وب سايت پيش روي خودتان تهيه نموده و آن را مورد استفاده قرار دهيد. البته قبل از نهايي نمودن سفارشتان، با همكاران ما در ارتباط بوده و اطلاعات جامع و كاملي را به دست آوريد.

فروش آهن آلات از وب سايت آهن استقلال 
فروش آهن آلات در سراسر جهان از افزايش قابل توجهي برخوردار مي باشد. شما مي توانيد قبل از نهايي كردن سفارش مدنظرتان، اطلاعاتي را در خصوص قيمت مربوط به آهن آلات به دست آوريد. قيمت تمام آهن آلات در سال جديد افزايش چند درصدي را دارد. شما مي توانيد با توجه به قدرت مالي در اختيار خود، اقدام به خريد آن نماييد. همچنين در نظر بگيريد كه وب سايت ما از بهترين فروشگاه هاي فعال در زمينه فروش آهن آلات مي باشد. شما مي توانيد با خيال آسوده آهن آلات مورد نياز خود را از وب سايت آهن استقلال تهيه نموده و آن را مورد استفاده قرار دهيد. البته قبل از خريد آهن آلات مدنظرتان، نظرات ساير خريداران را نيز مورد مطالعه نماييد. 


برچسب: فروش آهن آلات،خريد آهن آلات ،خريد و فروش آهن آلات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۱:۵۵ توسط:نگين موضوع: نظرات (0)

بارمان صنعت ارائه دهنده بهترين مبدل حرارتي صفحه اي

​ بارمان صنعت ارائه دهنده بهترين مبدل حرارتي صفحه اي
مبدل حرارتي صفحه اي ، صفحه و قاب، پوسته و لوله

به عنوان دو مبدل حرارتي رايج، طراحي صفحه و قاب و پوسته و لوله، هر دو چيزهاي زيادي براي ارائه در هنگام گرم كردن يا خنك كردن محصول در حين پردازش دارند. مبدل هاي حرارتي با انتقال گرما از يك رسانه به رسانه ديگر از طريق لوله ها يا صفحات كار مي كنند.

با اين حال، در برخي از كاربردها، مبدل هاي حرارتي صفحه اي (PHE) مزاياي متعددي نسبت به طرح هاي پوسته و لوله دارند. در اين پست، ما در مورد الزامات برنامه صحبت مي كنيم كه PHE را به انتخاب مناسب تبديل مي كند.

مبدل حرارتي صفحه اي و قاب چيست؟
مبدل‌ حرارتي صفحه‌ اي چندين عملكرد اساسي در مواد غذايي، لبنيات، نوشيدني‌ها و فرآوري‌هاي دارويي دارند:

تغيير و حفظ دماي ثابت براي پاستوريزاسيون
انتقال حرارت بدون آلوده كردن سيالات گرم شده
دستيابي به حفظ انرژي با استفاده مجدد از سيالات گرم شده براي گرم كردن سيالات در چرخه هاي تكرارپذير
آب گرم كن و مايعات تميز كننده براي استفاده در تميز كردن كارآمد در محل (CIP)
امكان كنترل دقيق دما در طول مراحل ضدعفوني
در بخش‌هاي بعدي به شما نشان مي‌دهيم كه چگونه تبادل حرارت صفحه P.E.R.F.E.C.T است.

 انتخاب راه حل بعدي انتقال حرارت
افت فشار كمتر
بهره وري
كاهش تعمير و نگهداري
رد پاي كوچكتر است
قابليت گسترش
هزينه سرمايه
انواع مبدل صفحه اي
مبدل حرارتي صفحه اي لحيم كاري شده آلفا لاوال مساحت سطح بيشتر براي انتقال حرارت در PHE ها باعث كارآمدتر بودن آنها نسبت به طرح هاي پوسته و لوله مي شود.

افت فشار كمتر
به دليل مساحت كمتر مورد نياز براي PHE، طرح‌هاي PHE معمولاً داراي افت فشار كلي به طور قابل‌توجهي كمتر از لوله‌اي هستند كه براي همان مشخصات طراحي شده‌اند. اين افت فشار كمتر به بازده انرژي كلي يك PHE روي يك مبدل حرارتي لوله‌اي مي‌افزايد.

مبدل هاي حرارتي صفحه اي تا پنج برابر كارآمدتر از طرح هاي پوسته و لوله هستند. در بسياري از موارد، مي‌توانيد با جايگزين كردن مدل‌هاي پوسته و لوله موجود با مبدل‌هاي حرارتي صفحه و قاب فشرده، از گرماي بيشتري استفاده كنيد.

مجموعه اي از صفحات در يك مبدل حرارتي صفحه و قاب، فضاهاي واشر بين صفحات ايجاد مي كند. اين فضاها به طور متناوب بين دو مايع - يكي گرم و ديگري سرد.

اين طرح راندمان انتقال حرارت بسيار بالايي را ارائه مي دهد زيرا صفحات سطحي را ايجاد مي كنند كه بسيار بزرگتر از طرح هاي پوسته و لوله است كه در همان فضا قرار مي گيرند.

كارايي
به طور معمول، مبدل حرارتي صفحه اي انتخاب مناسبي است زيرا كارآمدترين و كم هزينه ترين گزينه است. مبدل هاي حرارتي صفحه اي تا پنج برابر كارآمدتر از طرح هاي پوسته و لوله هستند.ضرايب انتقال حرارت بالاتر را مي توان به دليل صفحات موجدار و سرعت هاي بالاتر به دست آورد، دماي نزديك‌تر به دليل جريان مخالف خالص است كه امكان انتقال حرارت بيشتر را فراهم مي‌كند، به دليل اين رويكردهاي دمايي نزديك تر، امكان بازسازي بيشتر وجود دارد.

 

كاهش نگهداري
مبدل هاي حرارتي صفحه و قاب با كيفيت بالا مي توانند به مدت ده سال بدون تعمير و نگهداري كارآمد كار كنند. دسترسي به صفحات براي بازرسي يا تميز كردن در محل آسان است. فواصل تميز كردن به ميزان رسوب يا پوسته پوسته شدن بستگي دارد.

نگهداري و كاركرد مبدل‌هاي حرارتي صفحه‌اي نسبت به پوسته و لوله بسيار آسان‌تر است، زيرا جدا كردن و بازرسي آن‌ها آسان‌تر است. شما مي توانيد به راحتي صفحات را براي سرويس يا تعمير جدا كنيد، در حالي كه مدل هاي پوسته و لوله كار فشرده تر هستند و دسترسي داخلي آنها سخت تر است.

تجمع محصول يا پوشش پوسته روي سطوح، بازده حرارتي مبدل حرارتي را كاهش مي دهد. به دليل طراحي كوچكتر و مدولار مبدل هاي صفحه و قاب، تميز كردن آنها سريعتر و راحت تر از واحدهاي پوسته و لوله بزرگتر است.

ردپا كوچكتر است
سطح سطح مبدل حرارتي صفحه اي به دليل انباشته شدن صفحات فشرده مي شود. اين انباشته شدن ردپاي مبدل حرارتي صفحه اي را در مقايسه با مبدل حرارتي لوله اي حتي براي واحدهايي با مساحت سطح يكسان كاهش مي دهد. همانطور كه شكل زير نشان مي دهد، اندازه فشرده مبدل حرارتي صفحه اي براي كاربردهايي با فضاهاي تنگ نيز مهم است.

قابليت گسترش
اگر نياز به افزايش ظرفيت انتقال حرارت محتمل است، مبدل هاي حرارتي صفحه اي يك انتخاب عالي هستند زيرا مي توانيد ظرفيت را به راحتي با افزودن يا برداشتن صفحات تغيير دهيد. برنامه ريزي براي توسعه آينده شامل اندازه مبدل حرارتي صفحه اي براي وظيفه اوليه آن به علاوه فضاي مجاز براي ظرفيت صفحه و نصب آسان در ميدان است. ظرفيت هاي پوسته و لوله را نمي توان تغيير داد.

هزينه سرمايه
هزينه مالكيت هميشه يك عامل مهم در فرآيند تصميم گيري است. مبدل حرارتي صفحه اي كم هزينه ترين گزينه است زيرا مي تواند به ضرايب انتقال حرارت بالا - با جريان مخالف خالص - دست يابد كه كارآمدترين انتقال حرارت و كمترين مساحت سطح را دارد. هزينه تعمير و نگهداري نيز به ويژه در مقايسه با مبدل هاي حرارتي سطح خراشيده نسبتاً پايين است. هزينه اصلي تعويض واشرها و گاهاً صفحات است.

رويكرد دماي نزديك، به اين معني كه يك سيال سرد تا دمايي كه بسيار نزديك به دماي سيال گرم ورودي است گرم مي شود، امكان بازسازي و بازيابي حرارت بيشتري را فراهم مي كند و مبدل حرارتي صفحه اي را به گزينه خوبي تبديل مي كند. تغييرات دمايي كمتر بين محصول و محيط نيز از سوختن محصولات با محتواي قند يا پروتئين متوسط ​​تا بالا جلوگيري مي كند.

علاوه بر هزينه سرمايه براي تجهيزات، هزينه هاي سرمايه مي تواند شامل حمل و نقل، جابجايي، نصب و نگهداري در طول عمر واحد باشد.

انواع مبدل حرارتي صفحه اي
مبدل هاي حرارتي صفحه اي و قاب مي توانند آداپتوري براي انواع ويسكوزيته محصول باشند.

براي محصولات چسبناك، PHE به انتخاب صفحه مناسب نياز دارد.براي محصولات داراي ذرات، PHE به يك صفحه مخصوص با نقاط تماس كم و/يا شكاف بيشتر نياز دارد.در مواردي كه يك PHE در كار با محصولات ويسكوز مشكل دارد، معمولاً به اين دليل است كه در ابتدا براي استفاده با سيالات با ويسكوزيته بسيار كم طراحي شده بود اما بعداً با محصول بسيار ويسكوز استفاده شد.

PHE را مي توان با محصولات چسبناك تر يا ذرات با تعويض صفحات شورون با شكاف استاندارد (3-5 ميلي متر) براي صفحات جريان گسترده براي ذرات ريز (همان شكاف اما نقاط تماس كمتر از صفحات شورون) يا شكاف گسترده (بالا) سازگار كرد. تا 8 ميلي متر) صفحاتي كه مي توانند ذرات بزرگتر و ويسكوزيته بالاتر را پردازش كنند. شكل زير طيف وسيعي از انتخاب هاي PHE و شكاف صفحه را بر اساس طول الياف محصول، چگالي خمير كاغذ و ويسكوزيته نشان مي دهد.

مبدل حرارتي صفحه اي (APV)
مبدل حرارتي صفحه اي (SWEP)
مبدل حرارتي صفحه اي (Alfa Lavel)
مبدل حرارتي صفحه اي (Funke)
مبدل حرارتي صفحه اي (GEA)
مبدل حرارتي صفحه اي (HISAKA)
مبدل حرارتي صفحه اي (SONDEX)
مبدل حرارتي صفحه اي (Tranter)


برچسب: مبدل حرارتي صفحه اي،مبدل حرارتي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۰:۳۳ توسط:نگين موضوع: نظرات (0)

آشنايي با استخر و سوناي شهرمان

​بهترين استخر و سونا شهر
آيا شما نيز به دنبال ليست بهترين استخر و سونا محل زندگي و اطراف خود هستيد؟ آيا در نظر داريد قبل از اينكه يك استخر را انتخاب كنيد و اقدامات رزرو را تكميل كنيد، به اطلاعات مفيدي در مورد خدمات ارائه شده، دست يابيد؟ آيا نيازمند تبادل نظر در مورد يك استخر و مركز سوناي خاصي هستيد؟ به بهترين وب سايت مراجعه كرده ايد. ما اينجا اطلاعات مورد نياز شما را گردآوري كرده ايم. در ليست پشت بام مي توانيد هم به ليست بهترين استخر و سونا دسترسي داشته و هم اطلاعات كامل در مورد كيفيت هر يك از اين مراكز دست خواهيد يافت.

همه ي ما نيازمند آن هستيم قبل از مراجعه به يك مركز از خدمات ارائه شده توسط آنجا مطلع شويم ولي متاسفانه به دلايلي دسترسي به اين اطلاعات به اين آساني نيست زيرا بسياري از اين مراكز وب سايت اختصاصي ندارند و برخي از آنها نيز گزينه تبادل نظر را درج نكرده اند. به همين دليل راهي جز پرس و جوي شفاهي در دست نيست. وب سايت پشت بام با يك ايده ي نوين در تلاش است هم بهترين مراكز مد نظر را به شما معرفي كند و هم اطلاعات لازم در مورد خدمات آن را ارائه دهد. اين اطلاعات از طريق كاربراني جمع آوري شده است كه قبلا تجربه ي دريافت خدمات مربوط را داشته اند.

تبليغ استخر و سونا
استخر و سونا خود را از طريق ما مي توانيد معرفي كنيد.  اين يك فرصت بي نظير است كه بتوانيد با پرداخت هزينه ي بسيار مناسب، از تبليغات بهينه بهره مند شويد. تبليغات اساس پيشرفت هر كسب و كاري است. اگر شما شناخته نشويد و خدمات شما معرفي نشود، چگونه مي توانيد به مشتريان جديد دست يابيد؟ به همين دليل است كه امروزه هزينه ي زيادي براي معرفي و تبليغات پرداخته مي شود. در صورتي مي توانند از مزيت تبليغ به خوبي بهره مند شويد كه در بستر مناسب اقدامات لازم را انجام دهيد. در حال حاضر تبليغات آنلاين به دليل كارايي فوق العاده اي كه داشته است توانسته توجه زيادي را به سوي خود جلب كند.

براي تبليغات آنلاين استخر و سونا خود ميتوانيد ثبت آگهي را هم اكنون در سايت پشت بام تكميل كنيد. به اين منظور هر كسي در گوگل جستجو كند استخر در تهران يا ساير شهر ها مي تواند شما را پيدا كند همچنين اطلاعات كامل در مورد امكانات و موقعيت جغرافيايي  استخر مد نظر در سايت شما درج خواهد شد. با اين روش، مخاطبان شما به راحتي مي توانند توضيحات لازم را بدست آوردند. يك تبليغ به صرفه مي تواند كسب و كار شما را رونق دهد. به منظور جلب رضايت شما عزيزان در تلاش هستيم هزينه ي بسيار مناسبي را براي معرفي فعاليت شما ارائه دهيم. به منظور اطلاع از شرايط تبليغ از طريق راههاي ارتباطي با ما در تماس باشيد. پشت بام به عنوان يك سايت معرفي و ويترين تبليغات شما، توانسته است در اولويت بسياري از كسب و كارها باشد.

خدمات پشت بام براي تبليغ و معرفي
وب سايت پشت بام به منظور معرفي و تبليغ انواع مختلف از خدمات و محصولات راه اندازي شده است. ما گزينه ي تبادل اطلاعات و دريافت نظرات از كاربران را نيز فعال كرده ايم تا خريداران نيز بتوانند قبل از خريد، از كيفيت خدمات مطمئن شوند.  زماني كه شما اطلاعات لازم در مورد امكانات يك مركز را از طريق كاربراني كه قبلا تجربه ي حضور در آن مكان را داشته اند، دريافت مي كنيد، به مراتب با اطمينان بيشتر مي توانيد آن را در اولويت قرار دهيد. از سوي ديگر بسياري از اصناف و كسب و كارها هزينه ي كافي براي تبليغات گزاف را ندارند. به همين دليل پشت بام در تلاش است هزنيه ي معقول و مناسبي را پيشنهاد دهد. تا همه ي صنف ها بتوانند يك بستر مناسب براي معرفي خود داشته باشند.

از سوي ديگر به دليل اينكه ما مخاطبان زيادي را هدف قرار داده ايم، بدون شك تبليغات شما در پلتفرم پشت بام نتيجه ي بسيار مطلوبي خواهد داشت. ما در تلاش هستيم خدمات دو جانبه اي را ارائه دهيم. اگر قصد انتخاب بهترين استخر و سونا را داريد مي توانيد در ليست شهر مد نظر خود، به معروف ترين استخر و مراكز سونا دسترسي داشته باشيد. از شما نيز درخواست مي شود نظرات و پيشنهادات خود را در مورد هر يك از كسب وكارهاي شهرتان كه در ليست ما موجود هستند،  براي ما درج كنيد. همچنين شما مي توانيد جهت دريافت بانك اطلاعات مشاغل به پشت بام مراجعه نماييد.


برچسب: بانك مشاغل،بهترين استخر،بهترين سونا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۱:۲۵ توسط:نگين موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد چسب سنگ اسلب

​ معرفي چسب كاشي
شما نيز به دنبال راهنماي خريد و استفاده از چسب سنگ اسلب هستيد؟ مي دانيد كه با كيفيت ترين انواع چسب سنگ اسلب را از كجا مي توان تهيه و خريداري كرد؟ 

چسب كاشي از پركاربردترين و بي نظيرترين انواع چسب هاي مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز مي باشد. استفاده از چسب ياد شده مي تواند مزاياي زيادي را به دنبال داشته باشد. شما هم قبل از خريد و استفاده از چسب كاشي، در خصوص مزاياي مربوط به اين محصول اطلاعاتي را به دست آوريد. اصلي ترين مزاياي مربوط به چسب كاشي عبارتند از:

داشتن خاصيت الاستيته
مقاوم در برابر فشار و لرزش
قابليت ضربه گيري
داشتن وزن بسيار سبك در برابر انواع ملات هاي قديمي
مقاوم در برابر رطوبت
مناسب براي استفاده در سطوح مختلف
سهولت استفاده از چسب هاي كاشي
داشتن قيمت بسيار مناسب
شما مي توانيد به كمك چسب كاشي، در كوتاه ترين زمان ممكن كاشي هاي مد نظر خود را مورد نصب قرار دهيد. همچنين چسب هاي كاشي از تنوع بسيار متعددي برخوردار هستند و شما مي توانيد ايده آل ترين انواع اين چسب ها را تهيه نماييد. در ادامه مقاله مي خواهيم راجع به چسب پرسلان و راهنماي خريد انواع چسب هاي سنگ اسلب، توضيحات بيشتري را به حضورتان ارائه دهيم.

آشنايي با چسب پرسلان و كاربرد مربوط به اين چسب
قبل از پرداختن به چسب سنگ اسلب مي خواهيم در مورد چسب پرسلان نيز مطالبي را بازگو نماييم. توجه داشته باشيد كه چسب پرسلان مناسب براي كاشي هاي پرسلان مي باشد و شما مي توانيد جهت نصب كاشي هاي ياد شده از چسب پرسلان بهره مند شويد. بارزترين و مهمترين كاربرد مربوط به چسب پرسلان عبارتند از:

مناسب براي چيدمان انواع كاشي
مناسب براي اجراي كاشي هاي حمام
مناسب براي اجرا و نصب كاشي هاي استخر
مناسب براي نصب كاشي هاي سرويس بهداشتي
مناسب براي نصب كاشي هاي نماي بيروني ساختمان
در حال حاضر بسياري از افراد استفاده از كاشي هاي پرسلان را در اولويت هاي خود قرار داده اند چرا كه كاشي هاي ياد شده از زيبايي و تنوع بسيار بالايي برخوردار هستند. همچنين كاشي كاران براي اجرا و نصب كاشي هاي ياد شده از چسب هاي پرسلان استفاده مي كنند.

شما مي توانيد با توجه به نياز خود، بهترين انواع بسته بندي چسب پرسلان را تهيه نموده و آن را مورد استفاده قرار دهيد. البته فراموش نكنيد كه قيمت مربوط به چسب هاي پرسلان بسيار مناسب مي باشد به طوري كه خريداران مي توانند با بودجه ي در اختيار خود، به راحتي باكيفيت ترين انواع چسب هاي پرسلان را تهيه نمايند.

اهميت استفاده از چسب سنگ اسلب در چيست؟
يكي از بي نظيرترين انواع چسب هاي مورد استفاده در صنعت ساختمان سازي را، چسب سنگ اسلب شكل داده است. اين چسب مي تواند در كوتاه ترين زمان ممكن سنگ هاي اسلب را به يكديگر بچسباند. سنگ هاي اسلب جزو شيك ترين و مقاوم ترين سنگ هاي مورد استفاده در طراحي خارجي و داخلي ساختمان هاي مسكوني مي باشد.

افرادي كه به دنبال ايجاد تغييرات گسترده در طراحي داخلي و بيروني ساختمان خود هستند، مي توانند باكيفيت ترين انواع سنگ هاي اسلب را تهيه نموده و آنها را مورد استفاده قرار دهيد. جهت اجراي سنگ هاي ياد شده مي توانيد از مقاوم ترين انواع چسب سنگ اسلب بهره مند شويد. چسب سنگ اسلب از اهميت بسيار ويژه اي در صنعت ساختمان سازي برخوردار است. شما مي توانيد جهت خريد باكيفيت ترين انواع چسب ياد شده به راحتي از وب سايت اينترنتي راك وال چم اقدام نماييد. 

راهنماي خريد بهترين انواع چسب سنگ اسلب با قيمت بسيار مناسب
چسب سنگ اسلب مورد نياز خود را بدون اتلاف وقت از فروشگاه اينترنتي راك وال چم تهيه نماييد. همچنين شما مي توانيد قبل از نهايي نمودن سفارش مد نظرتان، در خصوص مزايا و راهنماي استفاده از چسب ياد شده اطلاعاتي را به دست آوريد. قيمت متعلق به چسب هاي سنگ اسلب نيز بسيار مناسب و ارزان مي باشد. خريداران مي توانند با كمترين قدرت مالي در اختيار خود، با كيفيت ترين و بي نظيرترين انواع چسب هاي مذكور را سفارش دهند. همچنين در صورت داشتن هرگونه سوالي راجع به چسب هاي سنگ اسلب نيز مي توانيد با همكاران ما از فروشگاه ياد شده در ارتباط باشيد.  


برچسب: سنگ اسلب،چسب كاشي، چسب سنگ اسلب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۳۴ توسط:نگين موضوع: نظرات (0)

بالينكو انتخابي هوشمند، پنجره دو جداره براي كنترل هدررفت انرژي

​پنجره‌ها از ديرباز جايگاه ويژه‌اي در معماري و صنعت ساختمان‌سازي دارند. از پنجره براي تأمين نور داخل ساختمان، تهويه هوا و همچنين زيبا كردن نماي ساختمان استفاده مي‌شود. همانطور كه مي‌دانيد پنجره‌هاي معمولي تأثير زيادي در اتلاف انرژي دارند. در تابستان باعث برون رفت سرما و در زمستان باعث برون رفت گرما مي‌شوند. اين اتفاق افزايش هزينه‌ها را به دنبال خواهد داشت. براي برطرف كردن اين مشكل پنجره‌ دوجداره توليد شده است. اين نوع پنجره (پنجره دوجداره بالينكو) در مقابل سرما و گرما به عنوان عايق عمل مي‌كند. پنجره دوجداره از دو شيشه تشكيل شده و فاصله داخلي بين دو شيشه از گاز آرگون پر شده است. اين گاز به عنوان عايق صوتي و حرارتي مانع از هدر رفتن انرژي مي‌شود. با خريد و نصب پنجره دوجداره و مقايسه هزينه قبض‌ها متوجه خواهيد شد كه اين نوع پنجره به ميزان بسيار زيادي از اتلاف انرژي و هزينه‌هاي اضافي جلوگيري مي‌كند. در ادامه به عوامل تأثيرگذار بر قيمت پنجره دوجداره و معروف‌ترين برندهاي توليدكننده اين پنجره از جمله هافمن، فربد، ويستابست، وينتك و بالينكو خواهيم پرداخت. 

پنجره دوجداره UPVC

پنجره دوجداره upvc نوعي پنجره است كه براي ساخت آن از پروفيل عايقي از جنس پلاستيك upvc استفاده شده است. اين پنجره طرفداران بي‌شماري دارد. متريال upvc در برابر آلودگي صوتي، سرما و گرما يك عايق بسيار قوي محسوب مي‌شود‌. يكي از مزاياي مهم اين نوع پنجره وزن كم آن است. از لحاظ اقتصادي نيز بسيار مقرون به صرفه مي‌باشد. طرح‌ها و رنگ‌هاي پنجره دوجداره يو پي وي سي بسيار متنوع هستند. زيبايي ظاهري، سازگاري با محيط زيست، دوام و طول عمر بالا، مقاوم در برابر آتش‌سوزي و اشتعال، مقاوم در برابر شرايط جوي و ضد آب بودن از ديگر مزاياي مهم  پنجره‌ دوجداره يو پي وي سي مي‌باشد.

پنجره دوجداره فرانسوي

پنجره دوجداره فرانسوي يا دولنگه بازشو يكي از پرطرفدارترين پنجره‌هاست كه بيشتر براي نصب در اتاق نشيمن و پذيرايي منازل كاربرد دارد. باز شدن دو لنگه اين نوع پنجره برخلاف جهت هم باعث مي‌شود كه منظره بيرون بدون هيچ مانعي در قاب پنجره ديده شود. در واقع بين اين دو لنگه هيچ جداكننده‌اي وجود ندارد. يكي از لنگه‌ها بدون دستگيره و لنگه ديگر داراي دستگيره مي‌باشد. زيباسازي نماي بيرون ساختمان، جابجايي راحت وسايل به دليل نبود ستون بين دو لنگه پنجره، امكان استفاده و باز كردن يكي از لنگه‌هاي پنجره، عايق‌بندي مناسب براي پيشگيري از ورود گرد و خاك به داخل و عايق صوتي از مهمترين مزاياي پنجره‌ دوجداره فرانسوي مي‌باشد.

پنجره دوجداره انگليسي

پنجره دوجداره انگليسي يكي از محبوب‌ترين مدل پنجره است كه به دليل تأثير بسيار زيادي كه در زيبا شدن نماي خارجي ساختمان دارد آن را به چشم ساختمان تشبيه كرده‌اند. اين پنجره به عنوان يك منبع باعث تأمين نور فضاي داخلي ساختمان مي‌شود. نصب راحت و سريع، امكان شستشو، عايق گرما، سرما و صدا، جلوگيري از ورود گردو غبار به محيط داخل، داشتن قابليت تعمير و تعويض پنجره، قيمت مناسب و مقرون به صرفه بودن و جلوگيري از اتلاف انرژي از مهمترين مزاياي پنجره دوجداره انگليسي مي‌باشد.

عوامل مؤثر بر قيمت پنجره دوجداره

جنس پروفيل به كار رفته، جنس يراق آلات به كار رفته مانند لولا، دستگيره، شيوه توليد، ميزان ابعاد ارتفاع و عرض پنجره، جنس و نوع شيشه‌ها، ميزان ضخامت شيشه‌ها و هزينه نصب مهمترين عواملي هستند كه در قيمت پنجره دوجداره مؤثر مي‌باشند.

معروف‌ترين برندهاي توليد كننده پنجره دوجداره

پنجره دوجداره هافمن
پنجره دوجداره هافمن با استفاده از پروفيل‌هاي UPVC توليد شده توسط شركت هافمن ساخته مي‌شود. اين شركت فعاليت خود را از سال 1386 آغاز كرد. محصولات هافمن كيفيت بسيار بالايي دارند و تمام استانداردهاي جهاني در توليد آن‌ها رعايت شده است. دوام و كيفيت بالا، داشتن گارانتي، قيمت بسيار مناسب، عايق قوي در برابر سرما، گرما و صدا، صرفه‌جويي در هزينه‌ها و قابليت شستشو از مهم‌ترين مزاياي پنجره دوجداره هافمن به شمار مي‌روند.

 پنجره دوجداره فربد
پنجره دوجداره فربد با استفاده از پروفيل‌هاي UPVC ساخته شده شركت فربد توليد مي‌شود. توليد پروفيل توسط كارخانجات شركت كار و تجارت فربد از سال 1386 در شهرك صنعتي اشتهارد و در زميني به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع شروع شد. توليدات با كيفيت به دليل بحث مشتري‌مداري باعث شده كه اين برند در ايران طرفداران زيادي را به خود اختصاص دهد. تمام تجهيزات و ماشين‌آلات اين شركت آلماني و اتريشي هستند. برند فربد در هنگام فروش محصولات خود به مشتري‌ها بيمه تضمين كيفيت كالا و گارانتي 10 ساله تحويل مي‌دهد.

پنجره دوجداره ويستابست
يكي ديگر از برندهاي معروفي ايراني كه در زمينه توليد پروفيل براي ساخت پنجره دوجداره فعاليت دارد، برند ويسابست مي‌باشد. درب دوجداره و پنجره دوجداره ويستابست طبق استانداردهاي جهاني توليد شده‌اند و داراي گواهينامه رال آلمان مي‌باشند. مقاومت بالا، نصب سريع و آسان، عايق گرما و سرما، عايق صوتي و طراحي و رنگ متنوع از ويژگي‌هاي اين نوع پنجره است.

پنجره دوجداره وينتك
پنجره دوجداره وينتك توسط پروفيل‌هاي يو پي وي سي توليد شده توسط شركت تركيه‌اي وينتك ساخته مي‌شود‌. اين شركت كار توليد پروفيل را از سال 1956 در آنتالياي تركيه آغاز كرد و هم اكنون در 54 كشور جهان از جمله ايران، آلمان، روسيه، اكراين، تونس، هند و‌... نمايندگي دارد.‌ واردات پروفيل upvc وينتك جهت توليد درب دوجداره و پنجره دوجداره وينتك از سال 1379 آغاز گرديد. با استفاده از اين پنجره مي‌توان آلودگي صوتي را تا 80 درصد كاهش داد و باعث صرفه‌جويي 95 درصدي انرژي شد.

پنجره دوجداره بالينكو
يكي از معروف‌ترين برندهاي ايراني توليدكننده پنجره دوجداره و درب دوجداره برند بالينكو مي‌باشد. اين گروه توليدي فعاليت خود را از سال 1387 با توليد و نصب  درب و پنجره دوجداره از جنس UPVC و با هدف جلوگيري از اتلاف انرژي آغاز كرد. درب‌ها و پنجره‌هاي پروژه‌هاي مسكن مهر، دانشگاه آزاد اسلامي لاهيجان، دانشگاه تفرش و دانشگاه شهيد عباسپور تهران توسط شركت بالينكو توليد شده است. اين شركت با برندهاي معروف هافمن، فربد، وينتك، ويستابست و... نيز همكاري دارد و با پروفيل‌هاي توليدي آن‌ها نيز پنجره دوجداره مي‌سازد.

تمام محصولات بالينكو با گارانتي و ضمانت‌نامه به فروش مي‌رسند‌. بالينكو براي كاهش هزينه‌هاي رفت و آمد و همچنين كاهش دغدغه‌هاي مشتريان خود در سايت اينترنتي خود فاكتور آنلاين پنجره دوجداره را ارائه داده است. براي محاسبه آنلاين قيمت پنجره دوجداره مد نظر خود كافيست تعداد، ارتفاع و عرض پنجره‌ها را در فاكتور آنلاين پنجره دوجداره وارد كنيد. براي مشاهده توليدات با كيفيت اين شركت مي‌توانيد به سايت upvce.com مراجعه كنيد و براي دريافت مشاوره تلفني درباره خريد درب دوجداره و پنجره دوجداره بالينكو با شماره تلفن‌هاي 02188256400 و 09122636400 تماس بگيريد. شما مي‌توانيد با خريد و نصب پنجره‌هاي دوجداره بالينكو در ساختمان خود، از برون رفت سرما و گرما و همچنين از هدر رفتن انرژي جلوگيري كنيد.


برچسب: پنجره دو جداره ،upvc،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۵۴ توسط:نگين موضوع: نظرات (0)